pondělí 17. května 2010

Ten čas ale letí


1/2 měsíce --> 15 dní --> 360 hodin --> 21600 minut -->1296000 sekund jsem nebyla na ani jedný stránce, která by měla něco společnýho s blogem či blogováním. Vážně se za to začínam stydět! :D.. Doufam, že pro příště už ten interval bude třeba nejvíc jeden den :D budu se snažit :D...

Mezitím jsem taky zavítala do společnosti a měla příležitost si na sebe vzít něco společenského :) Moje volba nakonec je docela i vtipná :D. Jako tílko( no je to neco mezi tílkem a šatam) jsem si vzala sukni přepásanou šátkem :) K tomu kožené legíny, moje nejoblíbenější botičky a sáčko:) Modré stíny a copánek jsem si nemohla odpusti a abych nezapomněla vzala jsem si k tomu malou kabelku...POZOR! mé vlastnoruční dílo :D ale to už někdy příště

7 komentářů:

  1. nevie sice,co to bola za akcia,ale ked pises ze spolocenska,asi by som sla bez legin..ale aj takto je to fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Naopak mě se to s leginami velmi líbí. Vypadá to velmi hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Foly D. Sante : bez legín by to nebyl mocdorej nápad, páč je ta sukně/tílko moc krátký:)
    děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  4. Už přes rok mam tyhle leginy ale ještě stale jsem se je neodvažila vzit na sebe ven:D jen jednou když jsem šla na karneval za geparda:D

    OdpovědětVymazat
  5. Kocourova Adi: odvaha je pekelně nutná no...:) nejdřív jsem jí neměla,ale nakonec jsem to překonala a ono to vyšlo:)

    OdpovědětVymazat